6 Haziran 2015 Cumartesi

Sihirbazlık Okulunda Bir Türk/Film Yorumu

Bir kaç gün önce kardeşimi sinemaya götürdüm.İkimize de uygun bir film ararken "Sihirbazlık Okulunda Bir Türk" filmini bulduk ve ona girdik.


Filmin konusu;

İstanbul'un orta halli semtlerinden birinde yaşayan, lise öğrenimini zorlukla tamamlamış, ailenin tek çocuğu olan Mehmet zeki olmasına rağmen haylazlığı yüzünden hayatı boyunca başarılı olamamış bir gençtir. Üniversite sınavında da başarı sağlayamayacağını anlayınca ailesinın tepkisinden çekindiği için şimdiden uyduracağı yalanları düşünmeye başlamıştır. Sınav sonuçlarının acıklanmasına kısa bir süre kala bir gece Spellcraft Sihirbazlık ve Büyücülük Okulu’ndan gelen mektupla hayatı değişir. Anne ve babasının büyücülük okuluna göstereceği tepkiden çekindiği için onlara yurt dışında okul kazandığına dair yalan söyler ve büyülü bir maceraya atılır.

22 Mayıs 2015
2015 - Türkiye
Komedi
91 Dak.
Erdi Dikmen ,  Sercan Ateş



Benim yorumum;

Film vine fenomeni Barbaros Dikmen'in filmiymiş.Ne yalan söyleyeyim ilk defa bu filmde gördüm onu.Bir süre önce artık espriler baydığı için vine izlemeyi bırakmıştım.Çok fazla gülmekten öldüren bir film olmadı.Komedi izliyorsam gülmek isterim ama ancak bir kaç espriye gülebildim.Fikir güzeldi.Her Harry Potter izleyişimde orda bir Türk olsa neler olurdu diye düşünürdüm ama komedi şeklinde değil benim tarzım daha çok drama çünkü.Parodi olarak güzel bir film olabilirdi ama o kadarda güzel bir senaryosu ya da esprileri yoktu.Boş vakitte izlenir mi?İzlenir.Gerek var mı?Yok.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder