10 Mayıs 2015 Pazar

Modern Family

Bugün ne izliyorum başlığı altında izlediğim dizileri , programları tanıtmaya karar verdim.Okuduğum kitapları da her bitirdiğimde yorumlamak istiyorum.Eskiden okuyup aklımda yer edinen en sevdiklerimi de ara ara yorumlayabilirim.

Bugün ne izliyorum?




            MODERN FAMİLY

Şimdi kendi ağzımdan konuyu anlatacak olursam birbiriyle akraba olan üç ayrı ev yani aile konumuz.Ve aile bu yeni çağımıza fazla fazla uygun bir aile.Belki Türkiye'de daha böyle aileler görmemiz zor olabilir ama Modern Family'deki aile ayarında bir modernlikte.Çok çok abartı olaylar görmedim ben yani en azından benim görüş açıma göre abartılık yoktu.Şimdi karakterler üzerinden tanıtmaya başlayacağım diziyi.



                Jay Pritchett

Ailemizin en büyüğü ve benim en sevdiklerimden biri.İki çocuğu var Claire ve Mitch.Dizi başladığında yakım zamanda karısından boşanmış ve genç ve güzel Gloria adlı bir kadınla evlenmişti.Dizinin başlarında bolca Jay'in Gloria'nın önceki evliliğinden olan oğlu Manny ile olan bocalamalarını izliyoruz.Torunlarıyla olan ilişkisi ise çok tatlı.Durmadan üç aile olarak görüştüklerinden dolayı gerçekten onları çok kıskanıyorum.İleride kendim bir aile kurduğumda aynı Jay'in sahip olduğu aileye sahip olmak istiyorum.


               Gloria Pritchett


Jay'in genç ve güzel karısı.Ve güzel demişken gerçekten çok güzel bir kadın.Fiziğiyle,yüzüyle kendine bakmasıyle tam bir imrenilecek kadın.Herkesin aklında bir soru var.Jay ile parasıyla mı evlendi diye.Dizideki karakterlerden biri çıkıp bu soruyu bana soracak olsa cevabım kesinlikle hayır olurdu.Ben bu kadını çok seviyorum ve bana kalırsa Jay'ı gerçekten seviyor.Oğlu Manny ile olan ilişkisi bir cıvık cıvık.Hangisi birbirini daha çok sıkıyor diye karar bile veremiyorum.




              Manny Delgado

Jay'in çekirdek ailesinden başlamışken ordan devam edeyim diye düşünerek üvey oğlu Manny'yi anlatmaya başlıyorum.Aslında her kızın hayali olabilecek derecede düşünceli bir çocuk.Fakat o yaşta kızlar genelde yaramaz çocuklardan hoşlanıyor.O yaş derkende dizinin başında beşinci sınıftaydı onu kastediyorum.Şiiir yazıyor,insanların dertlerini dinliyor,güzel tavsiyeler veriyor ve pasta yapıyor.Dünyalar tatlısı bir çocuk ama bu kadar düşünceli ve tatlı olması beni sıkıyor bazen.Git ve yaramaz ol diye bağırasım geliyor çocuğa.



              Claire Dunphy

Jay'in ilk gözağrısı ve biricik kızı.Aralarındaki ilişki her baba kızı kıskandıracak şekilde.Jay ilk çocuğunu erkek beklediği için Claire'ı biraz erkek gibi yetiştirmiş o yüzden kocasına göre daha sert bir kadın.Aynı zamanda güzel ve iyi bir anne.Çocukları için bazen fazla endişelendiği ve gizlice burnunu bir şeylere soktuğu oluyor.Fakat çokta kızamıyorum ona çocukları için çok endişelediğinden oluyor.Kocası Phil ona göre çok daha anlayışlı kaldığında çocuklar genelde hemen babalarına gidiyorlar ama tabii ki annelerini de çok seviyorlar.




               Phil Dunphy

Eski bir amigo ve aynı zamanda sihirbaz.Sık sık oğlu Luke ile sihirbazlık yapmaya devam ediyor.Küçükken hayali sihirbaz olmak iken hayatın gerçekleri yüzüne çarpınca emlakçı olan bir adam.Neyse ki işini çok seviyor da bu konuda üzülmeme gerek yok.Karısına göre bazı konularda yumuşak kalıyor bu yüzden daha çok onların dostu gibi.Her zaman kayınbabası Jay'in gözüne girmeye çalışıyor.İyi bir koca ve baba ama nedence her zaman içten içe Claire'ı haketmediğini düşünüyor.Hayır Phil tabii ki onu hakediyorsun sen olabilecek en düşünceli kocasın...



             Haley Dunphy

Güzel ve güzel olduğunun fazlasıyla farkında olan bir kız.Okulun fazlasıyka popüler kızlarından.Hiç mi hiç ders çalışmayan kızımızı Sarah Hyland canlandırıyor.Ben onu Disney Channel'ın Geek Charming adlı filmiyle tanımıştım hatta orda ki rolüyle de çok hoşuma gitmişti.Diziye başladıktan sonra ise en sevdiğim kitap serisi olan Vampire Academy'nin filmini izlemiştim.Orda Natalie adlı bir kızı oynuyordu ve diğer rollerinden farklı gelmişti bana.Her neyse Haley'e gelecek olursak dışardan bencil ve şımarık bir kız olarak gözüküyor olabilir ki bazenleri öyle ama bazenleri gerçekten çok iyi bir abla,kuzen ve evlat olabiliyor.Pek çaktırmasa da kardeşlerini çok seviyor.Azıcık deli bir kız ve sanırım benim en sevdiğim karakter Haley...



               Alex Dunphy

Bir insan kardeşlerine nasıl bu kadar benzemez?Ablası hiç ders çalışmaz ve güzelliğine düşkün takılırken,küçük erkek kardeşi durmadan yaramazlık yaparken kendisi saatlerce ders çalışıyor ve herşeyi biliyor.Durmadan Haley ile tartışıyorlar bu yüzden.Alex Haley'e "gerizekalı" diyor Haley Alex'e "çirkin kimse seni istemez" diyor özet olarak.Genel tartışma konuları bu yani.Her neyse bu kıza kendimi pek yakın hissedemiyorum.Benim derslerle pek alakam olmadığı için nerde çok ders çalışan karakter varsa pek yakın hissedemem.



                 Luke Dunphy

Ben bu çocuğu yerim!Küçüklüğünden beri çok tatlı bir çocuk.Hatta annesi sinirlendiğinde bu çocuğu yollar annene şirinlik yap derlerdi.Büyüdükçe çocuğa farklı bir tatlılık geldi.Şuan ben bu çocuğu oynayan kişiyle yaşıtım ama galiba karakteri bir yaş küçük.Neyse bu son sezonda iyice bir büyümüş tatlılaşmış.Yakışıklılaşmış...Karakterine gelecek olursak yaramaz bir çocuk ama tatlılığı sayesinde genelde affediliyor.Manny ile yaşıt oldukları için genelde beraber takılıyorlar.Babasıyla araları çok iyi beraber sihirbazlık yapıyorlar.Tatlı,sempatik bir çocuk ve genelde iyi bir kardeş ve evlat...



            Mitchell Pritchett

Evet...Üçüncü ailemize geçtik.Mitch Jay'in büyük oğlu ve babasıyla Claire kadar yakın bir ilişkileri yok.Hatta bana sorarsanız Claire'ı kıskanıyor Mitch.Ve babasıyla araları biraz garip çünkü Jay nedense hala Mitch'in eşcinsel olmasını tam kabullenemedi.Yargılamıyor ya da dışlamıyor ama yine de ona garip geliyor.Mitch ve sevgilisi Cam beraber yaşıyorlar ve bir kız çocuğunu Vietnam'dan evlat ediniyorlar.Lily adında dünyalar tatlısı bir bebek.Ve tabii baba olarak Claire gibi ailenin katısı o.Yumuşak olup çocuğu şımartan ise Cam.



             Cameron Tucker

Tatlı ve duygusal bir adam.Çiftlikte büyüdüğü için şehirli olan Mitch'ten farklılıkları var.Bazen bu farklılıklar aralarında sorunlara sebep oluyor ama olsun onlar birbirlerini gerçekten seven bir çiftler ki küçük Lily'yi evlat edindiler.Genelde Lily'ye Cam bakıyor çünkü Mitch işte oluyor.Sanatı ve sporu çok seven bir adam aynı zamanda hobi olarak palyaçoluk yapıyor.Ve bu Micth'i çok sinir ediyor...



          Lily Tucker-Pritchett

Küçüklüğünde ağlamaktan ve yemek yemekten başka pek bir işlevi olmasa da büyüdükçe dünyalar tatlısı bir cadıya dönüşüyor küçük kızımız.Yerim ben onu...

Not:Dizi hakkında olabildiğince spoiler vermemeye çalışarak yorumlarımı yazdım ve tanıttım.Herhangi bir spoiler verdiğimi düşünmüyorum çünkü bende hassasım bu konular.Onun dışında son sezondakiler bunu okurken bahsetmediğim şeyleri farkederler ama spoiler vererek tadı kaçırmak istemediğim için olabildiğince ilk halini yazdım.Tanıtımlarda da böyle tanıtılıyor ama bu benim yorumum :) 

Hadi ben Modern Family izlemeye...Görüşürüz...

3 yorum: