24 Mayıs 2015 Pazar

Game Of Thrones Red Nose Day

Britanya'nın iki yılda bir yaptığı Red Nose Day etkinliğinin bu yıl ki tanıtımını Game Of Thrones ve castı ve Coldplay yaptı.İki sevdiğim şey birleşince haliyle bende çok mutlu oldum.Önce Tumblr'da Ramsay ve Theon'un ordaki gifini gördüm ki izlemediyseniz diye söylemiyorum ne yaptıklarını.Sonra arkadaşım bana Jon ve Ygritte'in kısmının linkini attı bende hemen videonun tamamını bulup izledim.


Red Nose Day etkinliği Bbc'de düzenlenen ve tüm gün süren bir bağış etkinliği.Toplanan para Comic Relief Vakfına gidiyor.Peki Comic Relief o parayı ne yapıyor?Hem İngiltere'de ihtiyacı olanlara hem de Afrika'ya yardıma harcanıyor.


Jaime Lannister'ım Cercei için döktürdü :)




Rastafarian Targeryen :)


En sevdiğim kısım ise Jon'un kısmıydı.
"Wildling" :)

Red Nose Day'e katkıda bulunan diğer ünlüler ; 


Kellan Lutz


Heidi Klum


5SOS


Kim Kardashian


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder